vrijdag 2 april 2010

Eervolle Vermelding

Een foto van mij staat in het prachtige tijdschrift "Noorderland"! Een tijdschrift over de drie noorderlijke provicies met altijd hele mooie foto's bij hun reportages. In de eerste Noorderland van dit jaar stond een fotowedstrijd, je moest een foto van een (tuin)vogel insturen en de winnaar zou een dagje mogen fotograferen met behulp van enorme telelenzen, onder begeleiding van een fotograaf en vogelkenner. Dat wilde ik dolgraag winnen natuurlijk. Ik was ook uit het dolle heen toen de redactie van Noorderland mij terug emailde of ik misschien een groter formaat foto zou kunnen opsturen, samen met mijn adres. ...Het zou toch niet! ....Zou ik gewonnen hebben...?? Ik moest lang wachten, probeerde nergens op te hopen. Afgelopen donderdag direct de nieuwe Noorderland gekocht om te spieken; Jaaaaaaaaaaaa..mijn foto staat erin! Ik heb dan wel niet een dag fotograferen met een teletoeter gewonnen en de foto is piepklein, maar dit is mijn eerste publicatie en ik ben apetrots!

Het is een winters plaatje, en aan sneeuw en ijs willen we helemaal niet meer denken, maar ik zet de eervolle vermelding er toch nog even bij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten