donderdag 29 maart 2012

Lente!!

Eindelijk mijn favoriete seizoen is aangebroken! Nieuw, fris, zin in, jong, diep ademhalen en genieten... en het is ook nog prachtig weer geweest de laatste week. Hierbij een een allergaartje aan foto's om te laten zien dat het volop lente is!

Al vroeg dit voorjaar begonnen de futen met hun baltsgedrag, kop omhoog, kop opzij, ik hou van jou en jij hoort bij mij ;-).



De felste rakkers van het water; de meerkoeten, gaan elkaar met hun "enorme klauwen" te lijf.



Geen superkwaliteit foto, maar wel een bijzonder moment, in de slaapkamer van deze twee muskusratten! Het mannetje zwom achter een fel piepende vrouwtje aan, wat een piepshow.




De vinkenslag uit volle borst. Heerlijk al die vogel geluiden door het open raam en wanneer je door het bos loopt.



Lammetjes zijn zo lief...jammer dat ze schaap worden... Poiinggg!




De koeien zijn ook blij dat ze weer de wei in mogen.




Wie wordt er nu niet blij van een nieuw seizoen...

2 opmerkingen:

  1. lekker he lente! Mooie foto´s weer.. die meerkoeten komen me bekend voor en ik vind hem nog altijd heeeeel mooi..mooie kleur en dan de silhouetten..super hoor. Bij de lammetjes zag ik dat als je de tak weg zou werken de foto nog rustiger zou worden..de achtergrond dan..haha..en dan is de foto helemaaaal superdeluxe! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was ik trouwens..mariska...reageer als uhm sja..anoniem niet maar mariska..haha

    BeantwoordenVerwijderen