maandag 16 september 2013

Jumping Jack

Twee grote bolle ogen...en dan nog twee ernaast en daarnaast nog twee paar.. 8 keer kraaloogjes. Wiebelend op het uiterste puntje van een grashalm. De voorste pootjes los, hij heeft iets in de gaten! Ik vraag me af wat zou hij gaan doen, weer naar beneden of spring hij naar een ander uitkijkpunt. Op dat moment is mijn foto-object verdwenen! Ik kijk gauw op en zie hem nog net verwijnen in mij zonnecap van mijn lens. Huh! Misschien zag hij zichzelf wel in de spiegeling van de lens! Die met die bolle ogen..die moet ik hebben en Poing!!! Het blijft leuk die macro-objecten. Binnenkort zullen we de paddestoelen weer met de macrolens kunnen fotograferen. Die springen in iedere geval niet uit beeld.
In het groot bekijken he ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten