zondag 31 oktober 2010

Herfst Foto's

'The Number-One Champignon"












De meeste egels zie ik als ik in de auto zit, platgereden lang de weg... Toen ik nog in Groningen woonde zag ik ze soms als ik savonds naar huis fietste, in Winsum heb ik er nog jammer genoeg nooit eentje gezien. Ook dit kleintje zagen we in Groningen, dank zij een tip van mijn zusje. Goed gezien hoor! Deze op de de foto is nog niet volwassen en we hebben hem even in zn oren geknoopt dat hij noooit een weg op mag lopen! Veel te gevaarlijk. Het was al heel donker, veel te donker voor een foto en de kwalitiet van de foto is prut, maar dit egeltje pas helemaal bij de herfst foto's van hierboven. Ik heb aan alle schuifjes van Lightroom gezeten, tot dit resultaat. De egel moet zich nog even flink vol vreten en dan gaat hij in winterslaap. Welterusten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten